3denní workshop, kde tě naučím,

jak na tvorbu poutavého obsahu, který si publikum zamiluje.


Možná bys chtěla

znát uvolněný způsob tvorby obsahu.

umět prodávat ještě dřív, než zveřejníš nabídku.

vědět, jak strategicky předávat své dovednosti.

K tomu, abys pravidelně přispívala jsou potřeba nápady. Někdy přicházejí zčista jasna a někdy jim je potřeba pomoci těmi správnými otázkami. A někdy okolo tebe poletují jako peříčka ve větru a tobě stačí je jen lapit a zpracovat. Jak s nimi poté naložíš už záleží jen na tobě a tvé kreativitě.

V Lapači nápadů si společně upleteme tu správnou síť pro zachytávání těch nejlepších námětu pro tvé online podnikání a naučíš se je efektivně porcovat s jasným cílem – něco prodat.

Umět tvořit obsah pro své sítě chce trochu cviku. A možná i krapet strategie. Já si tyto dovednosti osvojovala více jak 2 roky. Tebe to však naučím během workshopu Lapač nápadů.

V čem ti Lapač nápadů pomůže?

Objevit bezednou studnici nápadů a efektivně je předávat komunitě.

Naučíš se:

uvolněnému plánování

najít vhodné téma k porcování

rozporcovat téma do příspěvků

strukturovat e-mailové série

vytvořit obsahovou mapu k tématu

zažehnout jiskru kreativity

obsahovou variabilitu

uvolněnější prodej tvé komunitě

Jak to bude probíhat?

V prvním vstupu si zjistíš, co je rámcového plánování. Bude se ti hodit v době, když chybí přirozené sdílení ve flow. Zvědomíš si, k čemu vlastně obsah tvoříš.

Ve druhém vstupu najdeme ideální téma k obsahovému prodeji. To znamená, že vytvoříme koncept obsahového celku, který se v ucelené formě hodí k prodeji nějakého produktu.

Ve třetím vstupu se zaměříme na typy příspěvků. Popíšeme si je a vhodně je zakomponujeme do našeho obsahového plánu, který nám pomůže lépe prodávat. Řeknu ti, jak zaktivizovat komunitu před prodejem a jak ji využívat k vlastnímu prodeji produktu. Dám ti obsahový checklist struktury e-mailové série vedoucí k prodeji.

Celý workshop bude probíhat ve speciální facebookové skupině, na kterou ti přijde odkaz okamžitě po uhrazení workshopu. Každý den se v 18:00 připojím živě a budu se věnovat jednomu z výše zmíněných témat. Každý vstup bude mít okolo 30 minut. V závěru videa dostaneš malý úkol ke zpracování. Skupina k workshopu bude otevřená celých 10 dní, aby ses mohla v klidu dokoukat a získat ode mě zpětnou vazbu na své náměty a myšlenky. Vše, co ve skupině vznikne, to v ní také zůstane, dokud bude Facebook existovat, můžeš se k obsahu neustále vracet.

Co vše probereme?

Inspirace pro obsah

Obsahovou mapu k propagaci

Prodej své komunitě

Ve 3 dnech získáš

1 koncept plánování pro své podnikání

1 aktivní skupina na facebooku

1 obsahová mapa k prodeji produktu

3 x 30-45 minut systematického předávání informací

10 dní mojí podpory ve skupině

1 nálož inspirace pro tvůj obsah na sítě

VE ZKRATCE

  • 3 dny
  • 30 (max 40) minut videa
  • záznamy navždy ve skupině
  • 10 dní mé přítomnosti pro zpětnou vazbu v komentářích
  • pracovní listy k opakovanému použití
  • prezentace ke stažení
  • checklist e-mailových okruhů k prodejní sérii produktu
  • obsahový koncept pro sítě i mimo ně
  • záznamy videosérie Š.I.K. příspěvků
  • checklist organické podpory prodeje produktu
  • uvolněnost
  • nadšení
  • bez omáčky
  • jednoduše
  • prakticky
  • z vlastní zkušenosti
Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.